X
CLOSE X
HomeSwitch to usSystemServicesNewsContact UsAbout Us

Enkelt å bruke

Apex Regnskap AS er sertifisert partner hos Tripletex, PowerOffice Go, Unimicro og DnB Regnskap og bruker utelukkende skybaserte regnskapsprogram, også for årsregnskapet.

Skybasert regnskap automatiserer prosesser og er enkelt å bruke. Det er fleksibelt og kan enkelt tilpasses bedriftens behov.

Vi oppfordrer våre kunder til å kommunisere med oss på Slack og dele filer med oss via Dropbox, men vi kommuniserer også gjerne på e-post og telefon dersom du foretrekker dette.

Tripletex forenkler hverdagen for små og mellomstore bedrifter i alle bransjer.

Tripletex er et skybasert og fleksibelt økonomisystem, som enkelt kan tilpasses din bedriftsrutiner. Med automatiske betalingsløsninger, effektiv bilagsregistrering og enkel rollefordeling mellom deg og oss som regnskapsfører, får du et system som gir full kontroll over din bedrifts regnskap og økonomi.

I utviklingen av Tripletex har man fokusert på å lage et mest mulig tilgjengelig, stabilt og brukervennlig økonomisystem. Du kan glede deg til å ta i bruk følgende funksjonalitet:
Tilgang overalt, både på PC, nettbrett og mobil
• Enkle og delvis automatiserte prosesser for timeføring, reiseregning og utleggsføring
• Automatiske betalingsløsninger - du kan føre og betale regninger i én operasjon
• Elektronisk utsendelse av faktura og offentlige oppgaver
• Effektiv elektronisk bilagsregistrering
• Oversiktlig rapportering
• Sømløs integrasjon mellom handlingene i systemet

Sømløst samarbeid med regnskapsfører
Tradisjonelt sett har regnskapsførere og kunder samarbeidet lite om regnskapsføring. Ofte har ikke kunden engang hatt tilgang til systemet, og dermed gått glipp av en viktig mulighet til å kontrollere og analysere egne data.

Med Tripletex, derimot, vil vi sammen sette opp en enkel rollefordeling mellom dere som kunde og oss som regnskapsfører, og jobbe sammen i systemet. På denne måten kan vi definere grensene for samarbeidet basert på din bedrifts behov.

Et komplett skybasert økonomisystem
Tripletex består av mange ulike moduler og tilleggstjenester, og du velger selv hvilke du vil bruke. Alle modulene er sømløst integrert med hverandre, og på denne måten passer Tripletex for alle- fra de aller minste til de større bedriftene. Og best av alt: du betaler kun for det du trenger!

Her finner du mer informasjon om de viktigste modulene og funksjonene i Tripletex.

Regnskap og faktura
Med Tripletex sitt enkle brukergrensesnitt har du alltid full kontroll over bedriftens regnskap. Bruk fakturamodulen til å enkelt opprette ordre og sende ut fakturaer på ønsket format.

Lønn og reiseregning
Tripletex’ funksjonelle lønnssystem sparer bedriften for kostnader og legger til rette for enkle og oversiktlige lønnsutbetalinger. Det hele gjøres ut fra dine behov. Med Tripletex reiseregning kan du føre godtgjørelser og utlegg i samme skjema, og du kan
laste opp kvitteringene som vedlegg. Du bestemmer selv når reiseregningen skal utbetales.

Prosjektstyring og timeregistrering
Med prosjektstyring kan du enkelt opprette prosjekter med prosjektdeltakere, kunder, ordre og fakturaplaner. I tillegg kan du følge prosjektets utvikling helt automatisk.

Tilleggstjenester
I Tripletex kan du enkelt aktivere de tilleggstjenestene du trenger for utvide funksjonalitet og tilpasse systemet til din bedrifts behov. På den måten får du akkurat det systemet du ønsker deg. Eksempler på tilleggstjenester som kan aktiveres er:
Elektronisk bilagsmottak: Scann/mail inn alle bilag rett i kontoen din og få et heldigitalt regnskap
Direkte remittering: Før bilag og betal regningen i en og samme operasjon direkte fra Tripletex
eFaktura/EHF: Send elektroniske fakturaer klare til betaling i kundens nettbank/økonomisystem og øk sannsynligheten for å få betalt i tide
KID-nummer på faktura: Spar tid ved å redusere manuelt arbeid forbundet medbetalingsoppfølging

Tripletex for VVS og Elektro
Tripletex tilbyr også et bransjetilpasset webbasert arbeidsverktøy for deg som jobber i VVS eller elektrobransjen. Enten du kun har behov for et fakturaprogram, eller du trenger flere verktøy som timeføring og regnskapsføring, så gjør Tripletex jobben.

Følgende funksjonalitet er tilgjengelig:
• Timeføring
• Ordre- og prosjektverktøy
• Fakturering
• Regnskap
• Reiseregning
• Lønn

Grossistintegrasjon
Med direktekobling mot dine viktigste grossister i løsningen kan du bestille varer direkte fra Tripletex. I din Tripletex-konto kan du se produktkatalogene og bestille de varene du trenger. Siden Tripletex også kan brukes både på nettbrett og smarttelefon, kan du legge inn bestillinger på farten.

Sluttkontrollskjema
I Tripletex har du tilgang til sluttkontrollskjema for bransjen. Bilder du tar på plassen, dokumenter du får fra entreprenører og tegninger som skannes inn til løsningen, kan sendes på e-post til din egen e-postadresse i Tripletex. Alt blir da lagret på ett sted slik at du kan laste opp dokumenter og bilder som skal sendes som vedlegg.

Tripletex har også en integrasjon med Boligmappa, slik at dokumenter kan lastes opp direkte fra Tripletex til Boligmappa.

Les mer på www.tripltex.no

UNIMICRO | En komplett løsning for deg ditt regnskap

Ved å tilby et univers av svært brukervennlige løsninger, skal vi skape verdens beste kunde reise for våre og dine kunder.

Unimicro tilbyr markedets beste løsning for regnskapsbyrå sammen med DNB Regnskap, SpareBank 1 Regnskap og Eika Regnskap. Oppnå optimal flyt og samarbeid effektivt med kundene dine. Vi har et moderne system med et åpent API som gjør det enkelt å integrere andre systemer og bransjeløsninger med alle disse økonomisystemene.

Komplett system:

Regnkap: Effektiv og brukervennlig bilagsføring i skyen, med egen bankmodul, støtte for årsavslutning, eiendelsregister og dynamiske rapporter. Fakturamottaket kan tolke, kontere, tildele og bokføre – automatisk. Få full oversikt over økonomien direkte fra startbildet

Faktura: Hvor mye har jeg omsatt for denne måneden? Hva med denne uken? Betaler kundene? Ha alltid oppdaterte nøkkeltall på fremsiden, slik at du får rask oversikt over omsetningen, ubetalte fakturaer og ordrereserve. Gjennom purreløsningen får du god oversikt over utestående krav, og kan raskt og enkelt sende ut påminnelser til dine kunder.

Lønn: Unimicro Lønn er skalerbar og svært funksjonsrik. Hele lønnsprosessen, fra avregning og utbetaling til offentlig rapportering og endringer, er strømlinjeformet for en behagelig og effektiv brukeropplevelse.

Timer: Vi vet at timeføring ikke alltid er den mest spennende oppgaven, men det er ikke effektivt å la timene hope seg opp! Med Unimicro Time fører du timene dine raskt og enkelt i app eller i webversjon.

Intergrasjoner: Vi tilbyr over 100 kvalitetssikrede integrasjoner som hjelper deg og din bedrift med å jobbe smart, effektivt og lønnsomt.

Kvalitetsstempel: Som byråpartner er Apex Regnskap AS med i partnerprogrammet som går på tvers av de fire systemene. Programmet er et kvalitetsstempel og bevis på at dere har god kunnskap i systemene. Apex Regnskap as er en god samarbeidspartner og vil ta godt vare på deg og ditt regnskap.

Bank + Regnskap: La bankforbindelsen styre ditt systemvalg. Det vil gi en god totalopplevelse med mulighet for tilpasset løsning for både bank, regnskap, pensjon, lån, forsikring og finansiering fra samme leverandør.

We are proud to have worked with:

Receive our newsletter
How handsome! You will now receive our newsletter
Oops! Something went wrong while submitting the form.